歌手姓名:Nikki专辑名称:Naked发行日期:2008.11.21专辑风格:POP
Het is nu iets langer dan 7 maanden geleden dat ik op mijn knieën viel na het horen van mijn naam tijdens de finale van Idols. Het is een ontzettend leuke reis geweest die ik nooit zal vergeten en het heeft geresulteerd in een debuut CD waar ik ongelooflijk blij mee ben! NAKED! 'Naked' is een CD met zowel rock pop nummers als easy listening en ballads. Een vleugje soul is ook een onmisbaar ingrediënt. Al met al lekker gevarieerd... Just the way I like it . Je vraagt je misschien af waarom de CD 'Naked' heet... Nou, iemand zei ooit tegen mij: "Een nummer dat op en top gemixt is, klinkt bijna altijd goed... Maar op het moment dat je het nummer helemaal uitkleedt, door bijvoorbeeld alleen met een akoestische gitaartje te spelen, en hij staat nog steeds als een huis, dan is het een volwaardig nummer op zich". Dit is mijn uitgangspunt geweest. Dat zul je ook terughoren op de CD.
Een andere reden dat ik voor 'Naked' heb gekozen, is omdat ik me nu met dit album 'blootgeef'... De nummers die erop staan vertegenwoordigen mij in tekst en stijl. Kijk, dit is wie ik ben... 'Naked' zal in de winkels liggen op vrijdag 21 November, maar jullie kunnen de volledige CD nu al luisteren op mijn hyves en natuurlijk bestellen!
Bestel de CD bij bol.com en zet je zelf op de gastenlijst* voor het miniconcert dat ik geef ter ere van mijn nieuwe CD. Dit is het eerste live optreden met mijn nieuwe band op donderdag 20 November in Sint-Oedenrode. *Let wel op, er zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar alleen via bol.com....dus vol=vol. Bestel de CD bij FRS.nl en wellicht kom ik de CD wel persoonlijk bij je langsbrengen. Ik hoop volgende week vele van jullie te zien!(官网介绍)
曲目:1. Naked [ 3:10] ²
2. What Did I Do [ 3:19] ²
3. Bring Me Down [ 2:48] ²
4. How To Break A Heart [ 4:12] ²
5. Failed Again [ 3:32] ²
6. My Addiction [ 3:55] ²
7. You Won't See Me Cry [ 2:45] ²
8. Easy To Love [ 3:57] ²
9. Brief & Beautiful [ 3:50] ²
10.Inconsolable https://www.8box.cn/feed/00F2FF_s_348035_1/mini.swf