懒猫音乐论坛

找回密码
 立即注册
搜索
热搜: 活动 交友 discuz
查看: 28|回复: 0

(荷兰选秀女冠军)Nikki - Naked

[复制链接]

45万

主题

179

回帖

136万

积分

管理员

积分
1362833
猫币
16 枚
金币
909873 枚
贡献
0 枚
发表于 2008-11-22 08:10:08 | 显示全部楼层 |阅读模式
下载试听音乐说明:
1、请直接购买VIP会员全站资源无限制下载,不限制下载次数!
2、本站无免费资源,只有VIP会员可全免费下载!【点此开通会员】
3、有任何问题可【可点此提问】管理员会及时处理!
4、需要解压密码的资源请【点此查看】解压密码!

歌手姓名:Nikki专辑名称:Naked发行日期:2008.11.21专辑风格:POP

Het is nu iets langer dan 7 maanden geleden dat ik op mijn knieën viel na het horen van mijn naam tijdens de finale van Idols. Het is een ontzettend leuke reis geweest die ik nooit zal vergeten en het heeft geresulteerd in een debuut CD waar ik ongelooflijk blij mee ben! NAKED! 'Naked' is een CD met zowel rock pop nummers als easy listening en ballads. Een vleugje soul is ook een onmisbaar ingrediënt. Al met al lekker gevarieerd... Just the way I like it  . Je vraagt je misschien af waarom de CD 'Naked' heet... Nou, iemand zei ooit tegen mij: "Een nummer dat op en top gemixt is, klinkt bijna altijd goed... Maar op het moment dat je het nummer helemaal uitkleedt, door bijvoorbeeld alleen met een akoestische gitaartje te spelen, en hij staat nog steeds als een huis, dan is het een volwaardig nummer op zich". Dit is mijn uitgangspunt geweest. Dat zul je ook terughoren op de CD.
Een andere reden dat ik voor 'Naked' heb gekozen, is omdat ik me nu met dit album 'blootgeef'... De nummers die erop staan vertegenwoordigen mij in tekst en stijl. Kijk, dit is wie ik ben... 'Naked' zal in de winkels liggen op vrijdag 21 November, maar jullie kunnen de volledige CD nu al luisteren op mijn hyves en natuurlijk bestellen!
Bestel de CD bij bol.com en zet je zelf op de gastenlijst* voor het miniconcert dat ik geef ter ere van mijn nieuwe CD. Dit is het eerste live optreden met mijn nieuwe band op donderdag 20 November in Sint-Oedenrode. *Let wel op, er zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar alleen via bol.com....dus vol=vol. Bestel de CD bij FRS.nl en wellicht kom ik de CD wel persoonlijk bij je langsbrengen. Ik hoop volgende week vele van jullie te zien!(官网介绍)

曲目:1. Naked                                     [ 3:10] ²
2. What Did I Do                             [ 3:19] ²
  3. Bring Me Down                             [ 2:48] ²
4. How To Break A Heart                      [ 4:12] ²
  5. Failed Again                              [ 3:32] ²
  6. My Addiction                              [ 3:55] ²
   7. You Won't See Me Cry                      [ 2:45] ²
8. Easy To Love                              [ 3:57] ²
   9. Brief & Beautiful                         [ 3:50] ²
10.Inconsolable    https://www.8box.cn/feed/00F2FF_s_348035_1/mini.swf  
游客,如果您要查看本帖隐藏内容请回复
[ 本帖最后由 这里发现爱 于 2008-11-22 08:11 编辑 ]
您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册

本版积分规则

QQ|Archiver|小黑屋|懒猫音乐论坛 |网站地图

GMT+8, 2025-5-11 06:25 , Processed in 0.129366 second(s), 27 queries , Gzip On.